ליצירת קשר

מלא את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

    איזה מידע מתגלה בחקירה כלכלית?

    מאבקי גירושין מגלים לנו צדדים שלא הכרנו בבן או בת הזוג. ניסיונות הסתרת רכוש להימנעות מחלוקת רכוש הוגנת נפוצים גם במקרים של גירושין בהסכמה וגם בתיקי גירושין שמלווים בסכסוכים. חקירה כלכלית גירושין נועדה לחשוף את הנכסים שמוסתרים מכם לטובת הצגת נתוני אמת בבית המשפט. חלוקת הרכוש בהסכם הגירושין שאתם חותמים עליו היום צפויה להשפיע על מצבכם הכלכלי בשנים הבאות. אם אתם חושדים שהצד השני מסתיר נכסים חייגו עוד עכשיו אל חוקר פרטי שמתמחה בתחום. חברת מיקרו חקירות וטכנולוגיות מבצעת חקירות כלכליות בארץ ובחו"ל. יש לצוות החוקרים המובחר של מיקרו חקירות וטכנולוגיות את היכולת לאתר נכסים שמוסתרים מכם גם בארץ וגם בחו"ל – חייגו עכשיו להזמנת חקירה שתספק לכם תמונת נכסים מפורטת.

    בשביל מה צריך חקירה כלכלית גירושין?

    פנייה אל משרד חקירות לביצוע חקירה כלכלית אינה הכרחית בכל מקרה של גירושין. חקירה כלכלית גירושין נדרשת רק במקרים בהם אתם יודעים או חושדים שמסתירים מכם רכוש. במקרים רבים אחד הצדדים מתחיל בהסתרת נכסים וכספים מספר שנים לפני תחילת ההליך, ייתכן ובן/בת הזוג שלכם כבר מתכננים את הגירושין מזה מספר שנים. חקירה כלכלית גירושין חיונית להבטחת חלוקה הוגנת של הרכוש בהתאם לחוק. תוצאות החקירה עתידות להשפיע על סכום המזונות וסכומי הכסף שיועברו לטובת גידול הילדים, אל תמהרו לוותר על כספים ונכסים שמגיעים לכם על פי חוק.

    1. נכסים שהוסתרו בארץ
    2. נכסים שהוסתרו בחו"ל
    3. חשבונות בנק בארץ ובחו"ל
    4. גובה השתכרות
    5. רכוש שנרשם תחת שם של בן משפחה למטרת הסתרה
    6. כספים שמתקבלים מצד ג', לקוחות, מענקים, קופות חיסכון, קצבאות.

    כל הנתונים הפיננסיים שנחשפים מתרכזים בתוך דוח חקירה כלכלית שמועבר אליכם. את הדוח כדאי להעביר אל עורך הדין שמייצג אתכם לטובת ניסוח פנייה אל עורך הדין של הצד השני או הצגת טיעונים בבית המשפט. במקרים בהם הצד השני ממשיך להכחיש את הסתרת הנכסים ואינו מאפשר חלוקת נכסים הוגנת הדוח יועבר אל בית המשפט. דוח חקירה כלכלית גירושין שנערך על ידי חברת מיקרו חקירות וטכנולוגיות יהיה קביל בבית המשפט.

    ליצירת קשר

    השאירו פרטים ונחזור בהקדם

      אולי יעניין אתכם

      קידום עסקים באינטרנט קידום עסקים באינטרנט