ליצירת קשר

מלא את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

    חקירה כלכלית גירושין

    בשלב שבו מערכת היחסים הזוגית שלכם עולה על שרטון ואתם מבינים שאתם לא תמשיכו לנהל משק בית משותף לעוד תקופה ארוכה, ברור לכם שצריך להתכונן ליום שבו תוגש תביעת הגירושין. יש לא מעט אלמנטים מאתגרים בתהליך גירושין בישראל, אבל דווקא האלמנט הכלכלי הוא זה שיוצר את מירב המחלוקות בין בני זוג והוא מאוד אמוציונלי. חקירה כלכלית גירושין היא החקירה מסוג מאוד ספציפי שתפקידה הוא לגלות מידע אודות הנכסים השונים של בני הזוג, בוודאי אם יש חשד מצב שבו אחד מבני הזוג מסתיר נכסים כדי לשמור על הממון שלו. הליך חקירה כלכלית גירושין בדרך כלל מתבצע על ידי חוקר פרטי בעל התמחות בתחום החקירות הכלכליות. והוא מלווה בתיק חקירה עם תוצאות מסודרות אותן ניתן להגיש לבית המשפט. לפיכך, יש לכם אינטרס לפנות לעזרת אנשי הצוות המקצועיים של משרד החקירות מיקרו חקירות וטכנולוגיות, בהקדם האפשרי כדי לבצע חקירה כלכלית גירושין בסטנדרט הגבוה ביותר.

    חקירה כלכלית גירושין – למקרה שאתם רוצים להגיע מוכנים

    בהנחה ואתם רוצים להיות תמיד עם היד על העליונה פסיקת רגע אחד לפני שפונים אל בית הדין או אל בית המשפט לענייני משפחה תיק צריך להתחיל בחקירה כלכלית גירושין. בפתיחת תיק הגירושים מתחיל דיון גם על ענייני המשמורת וניהול משק הבית אחרי הפרידה. אבל גם על הניהול של חלוקת המשאבים והכספים של בני הזוג. כאן הידע שצברתם בתוך חקירה כלכלית גירושין בא לידי ביטוי והוא עוזר לכם להציג בדיוק את חלוקת הממון שאתם מצפים מבית המשפט לקבוע. גם עם בן או בת הזוג מן הצד השני לא שיתפו את כל המידע בצורה גלויה כדי לשמור על האינטרסים שלהם.

    חקירה כלכלית גירושין – ניצול הזדמנויות ובניית תיק מלא מידע

    כאשר אתם מנצלים את ההזדמנות ופונים לצוות מקצועי כמו הצוות חברה מיקרו חקירות וטכנולוגיות, אתם דואגים לעתיד שלכם ושל הילדים שלכם. זה לא פשוט להתמודד עם חקירה כלכלית או עם תהליך גירושין מורכב. אם אתם דואגים לעצמכם אז ברור לכם שמדובר במשימה חשובה שצריך להשלים ויפה שעה אחת קודם.

     

    ליצירת קשר

    השאירו פרטים ונחזור בהקדם

      אולי יעניין אתכם

      קידום עסקים באינטרנט קידום עסקים באינטרנט