ליצירת קשר

מלא את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

    כמה שעות מעקב צריך בחקירת בגידה?

    אם חשבתם עד היום שחקירות פרטיותך הן עסק יקר ששמור רק לבעלי הון, תאגידים ובנקים – הגיע הזמן שתגלו איך מתמחרים חקירות בגידה ומה אפשר לעשות בשביל להתאים את החקירה לתקציב שלכם. את התמורה הטובה ביותר בעד כספכם תקבלו בחברות מקצועיות ומנוסות שיש להן את היכולת להשיג תוצאות מהירות. מחירים של חוקרים פרטיים נקבעים בעיקר על פי מספר שעות המעקב ולכם כדאי לבחור במשרד עם מחירים הוגנים ויכולת להשיג בעבורכם תוצאות מהירות. חברת מיקרו חקירות וטכנולוגיות ידועה כחברת חקירות אמינה, מקצועית, מסורה ויעילה. צוות החוקרים של החברה מחויב לחשיפה מהירה של האמת, השגת ראיות בדרכים חוקיות ועמידה בתקציב.

    הפרמטר העיקרי שמשפיע על עלות החקירה הוא כמות שעות המעקב הדרושות. יש לכל חוקר פרטי בגידות מחירים משלו, בכדי לקבל מושג אודות העלות חשוב שתדעו מה התעריף בעבור כל שעת מעקב. כמות החוקרים הנדרשת משפיעה גם כן על המחיר. בחקירות מורכבות בהן נדרש באופן קבוע צוות של 2-4 חוקרים המחיר נקבע בהתאם. מקצועיות של חוקר פרטי נבחנת גם ביכולת לתכנן את מערך החקירה בהתאם לתקציב שהוגדר.

    חוקר פרטי בגידות מחירים לחקירה ראשונה

    חוקר פרטי בגידות מחירים מדויקים יש לקבוע בהתאם למהות העבודה. יש הבדל בין חקירה שנועדה רק לחשיפת הבגידה לבין חקירה שמיועדת לאיסוף ראיות לבניית תיק גירושין. המטרות שמוגדרות בעבור החקירה משפיעות על מספר שעות המעקב ובהתאם גם על המחיר. חוקר פרטי בגידות עם ניסיון יודע לשער מראש את היקף שעות העבודה, אך לא ניתן להתחייב למחיר סופי. חשוב לקבוע מראש מול צוות החוקרים מועדים לקבלת עדכונים ותקציב מרבי.

    על מנת לייעל את העבודה ולצמצם את שעות המעקב חשוב שתספקו לצוות החקירה מידע מפורט אודות בן/בת הזוג. ציינו באלו שעות בדיוק אתם חושדים שמתבצעת הבגידה, מה עורר בכם חשד ואלו שינויים התנהגותיים ניכרים. חפשו חיובים חשודים לבתי מלון, צימרים או חנויות פרחים בחשבונות האשראי. לקבלת הצעת מחיר מותאמת לנתוני המקרה וייעוץ מקצועי חייגו עכשיו אל מיקרו חקירות וטכנולוגיות.

    ליצירת קשר

    השאירו פרטים ונחזור בהקדם

      קידום עסקים באינטרנט קידום עסקים באינטרנט